Juni

Månaden juni har varit en lycka, glädje, sorg och mycket mer för mig. Trots att endast 15 dagar har gått så har det hänt så otroligt mycket under dessa dagar.
 
Min mest underbara, mest vackra och snälla pappa fyllde år. 
 
Min mest underbara och livsviktiga mamma fyllde år! (Bilden är suddig eftersom min mamma ville det lol)
 
Min fina bästis fyllde år!
 
Jag fick tillbaka min data från lagning.
 
Jag slutade skolan, fick mina betyg. Vissa gjorde mig otroligt glad och stolt medan andra gjorde mig besviken.
 
Min bror tog studenten vilket var en glädje för oss alla i familjen. 
 
- ♥Men finaste bloggläsare, nu ska jag verkligen ta tag i bloggandet och uppdatera bloggen vardagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0