I need to study to get a good job and enough money to make my dreams come true!

Kamera: Canon Eos 1100D
Fotograf: Zuzu Rabi
Redigering: Zuzu Rabi
 
Äntligen har passerat en vecka full med bekymmer, oro och nervositet. Jag kan nu äntligen checka av nästan alla inlämning och prov som behöver göras innan sommarlovet. Vilket verkligen är en lättnad! 
 
Min vecka har varit en lång vecka, där jag varje dag sov runt klockan 01.00 och vaknade klockan 06.00. Men jag kan verkligen göra allt för skolans skull trots att jag inte är så nöjd med hur jag var visat mina kunskaper denna termin. 
 
Satt häromdagen och redigerade några bilder och ska snart kolla på film, läsa en bok eller göra något som gör mig glad! 
Chaoo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0