Spegeln kan göra dig blind från allt det postiva - Zuzu Rabi

Kamera: Canon Eos 1100D
Fotograf: Zuzu Rabi
Redigering: Zuzu Rabi
Endast ett par veckor till sommarlovet, äntligen! Jag kanske inte ha sagt det men för två veckor sedan praoade jag i Villa Solliden!
Det är första gången jag jobbar på riktigt och kommer ut till arbetslivet, det var verkligen otroligt nytt men väldigt spännande för mig! 
Jag fick göra det mesta där, det var så kul och hotellet låg på ett fantastiskt ställe. Det var nära vattnet och naturen, personalen var så snälla och man ville inte komma där ifrån.
Jag kommer att skriva mer om det senare, vet att jag kanske inte bloggar så mycket men tro mig jag har massa jobb som väntar på mig (skola och annat).
Peacee!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0